Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

Jag skulle vilja....

Av julibarn89 - 11 juli 2013 21:36

Fick ett fint mms av bästa L igår. En bild på ett par sjukt snygga tekoppar med dem små orden jag tycker du ska komma hit och inviga dem med mig. JAG ska dit nån gång och dricka te ur hennes super fina muggar. Frågan är bara när? Men seriöst vi måste ju planera in detta!

Har varit så sjukt trött på jobbet idag. Känns som om vi varit på tok för MÅNGA som har delat på det jobb som finns. Så har mest känt mig trött och bara velat hem. Men ibland är det väl såna dagar när man är på tok för många på samma ställe.

Jag har börjar att städa här hemma med lite hjälp av älsklingen. Börjar se ut som ett rent hem igen, men det lär väl se likadant ut imorgonkväll som innan. Det brukar ju som kunna se ut som en BOMB när K kommer hem....

Jag skulle vilja mer än något annat just nu att bara åka bort över en helg och se nått annat. Bryr mig inte OM vart egentligen utan just bara för att få komma bort och hinna landa i mig själv igen... Ibland behöver man dem stunderna..

Saknar L så fruktansvärt mycket ibland. Var som så smidigt när vi bodde grannar då kunde man bara gå över när man kände för det. Är ju som inte riktigt samma sak att prata över telefonen som att sitta uppkrupen i soffan med en massa te och bara snacka om allt och ingenting!!!!

Och sen blir jag förvånad över att vissa IGEN har försvunnit ur mitt liv. Men det är väl för att du inte mår bra men tycker man kan ju faktiskt höra av sig, vi som hade dagligen kontakt förut...

Igår vart jag påhoppad igen angående det här med barn. Var en på nattskiftet som påpekade att nu när xet ska bli pappa igen så var det väl dags för mig också att skaffa en knodd till. Jag blir så frustrerad och vet inte vad jag ska svara. Tycker det är mest jobbigt att FOLK inte kan respektera att nej jag vill inte......


 
 
Ingen bild

L

11 juli 2013 21:57

Ja jag saknar dig också fruktansvärt mycket emellanåt! Det är som sagt inte samma sak att prata i telefon...

 
Ingen bild

Mamsen

15 juli 2013 19:52

Säg åt dem helt enkelt att du inte vill ha några mera barn nu o sen behöver du inte säga nå mer- Kramar hjärtat

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julibarn89 - 31 oktober 2013 08:44

Nu har jag funderat en massa över mitt liv i några dagar nu. Och jag vet vad jag vill göra av mitt liv. Bland annat så är det helt sjukt att jag står och lägger ut ungefär 6000 kr i månaden på mitt boende. Pengar som jag aldrig ser nån nytta av. Så n...

Av julibarn89 - 9 oktober 2013 08:27

Var ett tag sen jag var här inne och skrev. Har ju hänt en del sen sist. Både tråkiga, jobbiga och roliga saker. Det är iallafall inget mellan mig och B längre. Det funkade inte mellan han och K men sånt händer. Men känner mig fatiskt inte ledsen ö...

Av julibarn89 - 20 augusti 2013 16:39

Lillis öronläkare ringde mig idag angående en remiss om önskemål om en ADHDutredning. Vi pratade på och vi har ju funderat ETT tag nu sen hon föreslog det, men nu är den skickad. Ibland behöver man få fundera ett tag för att sen fatta beslut. Men all...

Av julibarn89 - 13 augusti 2013 14:12

Jag hade en efterlängtat ledig dag igår. var skönt med lite må bra tid "hemma" på byn igen. Ja "hemma" kommer alltid att vara där jag växt upp. Idag när jag kom hem ifrån jobbet så hade hjärtat storstädat lägenheten! Sånt är trevligt att komma hem ti...

Av julibarn89 - 6 augusti 2013 21:31

Idag har jag haft en DAG ledigt ifrån allt som har med jobb att göra. Har ärligt inte gjort ett skit idag. Jag har mest förflyttat mig mellan soffan, kylskåpet och sängen. Det mesta av tiden idag har jag i stort sett sovit bort. Känns som om jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards