Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

En Lyckad Födelsedag.

Av julibarn89 - 9 juli 2013 21:51

Då har man blivit ett helt år äldre. Men känner mig inte ett dugg annorlunda för det.

Spenderade min födelsedag med familj och helt underbara vänner och pojkvän. Har fått så otroligt mycket fina blommor och presenter! Är hel nöjd med allting!

Fick god mat och självklart en massa gott fika.

Jobbar för fullt och hoppas på ännu mera jobb, det kommer ju faktiskt en höst senare. Men hoppas väl att man har jobb även på hösten och till vintern. Det hade ju som varit skönt att iallafall veta om att man har stadigt ifrån 50% och uppåt. Men det är väl bara önsketänkade, för så ser väl knappast verkligheten ut? Men man ska ju leva i drömmarna säger dem ju....

Ikväll har jag avnjutit en LÅNG dusch i min ensamhet efter ett tio timmars arbetspass, har ju provat en hel del som jag fick i present och allt luktar så extremt gott!

Det jag tyckte var den roligaste presenten var mammas påhitt om en necesär. Har ju velat ha en länge. Och jag fick en. En som var FULLproppad med diverse saker allt ifrån tandkräm till engångsrakhyvlar. :) Så nu behöver jag ju bara packa en väska med kläder sen kan jag ju dra vart jag vill för alla bra att ha saker är ju redan packad och klara :)

Ikväll skanar jag mitt lilla hjärtegryn extra mycket. Men snart får jag träffa han igen. Mormor ska få mysa med han lite när jag jobbar. Men som sagt man behöver ju pengarna också.


 
 
Ingen bild

Mamsen

15 juli 2013 19:54

Kul du gillade den, var meningen att det verkligen skulle vara allt möjligt i den :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av julibarn89 - 31 oktober 2013 08:44

Nu har jag funderat en massa över mitt liv i några dagar nu. Och jag vet vad jag vill göra av mitt liv. Bland annat så är det helt sjukt att jag står och lägger ut ungefär 6000 kr i månaden på mitt boende. Pengar som jag aldrig ser nån nytta av. Så n...

Av julibarn89 - 9 oktober 2013 08:27

Var ett tag sen jag var här inne och skrev. Har ju hänt en del sen sist. Både tråkiga, jobbiga och roliga saker. Det är iallafall inget mellan mig och B längre. Det funkade inte mellan han och K men sånt händer. Men känner mig fatiskt inte ledsen ö...

Av julibarn89 - 20 augusti 2013 16:39

Lillis öronläkare ringde mig idag angående en remiss om önskemål om en ADHDutredning. Vi pratade på och vi har ju funderat ETT tag nu sen hon föreslog det, men nu är den skickad. Ibland behöver man få fundera ett tag för att sen fatta beslut. Men all...

Av julibarn89 - 13 augusti 2013 14:12

Jag hade en efterlängtat ledig dag igår. var skönt med lite må bra tid "hemma" på byn igen. Ja "hemma" kommer alltid att vara där jag växt upp. Idag när jag kom hem ifrån jobbet så hade hjärtat storstädat lägenheten! Sånt är trevligt att komma hem ti...

Av julibarn89 - 6 augusti 2013 21:31

Idag har jag haft en DAG ledigt ifrån allt som har med jobb att göra. Har ärligt inte gjort ett skit idag. Jag har mest förflyttat mig mellan soffan, kylskåpet och sängen. Det mesta av tiden idag har jag i stort sett sovit bort. Känns som om jag har ...

Ovido - Quiz & Flashcards